چاپ بادکنک

همه چیز درباره چاپ بادکنک تبلیغاتی، چاپ بادکنک تولد و عروسی

چاپ بادکنک

همه چیز درباره چاپ بادکنک تبلیغاتی، چاپ بادکنک تولد و عروسی

مزایای تبلیغات

| پنجشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۷، ۰۶:۰۴ ب.ظ

مزایای تبلیغات چیست؟

تبلیغات: ما آن را همه جا می بینیم و بهترین ها را برای نادیده گرفتن آن انجام می دهیم. و با این حال کسب و کار بسیار وابسته به تبلیغات است که ما نمی توانیم آن را کاملا به هم متصل کنیم. چرا ما به تبلیغات نیاز داریم و آیا واقعا به مصرف کنندگان کمک می کنیم؟

این یک موضوع بزرگ است، زیرا بسیاری از مقالات که به بحث از "مزایای تبلیغات" تمرکز بر منافع به تبلیغ کنندگان . اما مزایای تبلیغاتی وجود دارد که رفاه اجتماعی، توزیع ثروت و حتی منافع مصرف کننده را ارتقاء می دهد.

بیایید با نگاه کردن به سه شرک در تبلیغات تبلیغاتی، ناشران، و مصرف کنندگان شروع کنیم.

تبلیغ کنندگان ممکن است کسب و کار، دولت ها، سازمان های غیر دولتی (غیر سودآور) و افراد فردی باشند.

ناشران خدماتی هستند که تبلیغات یا تبلیغاتی از جمله تلویزیون، رادیو و تبلیغات اینترنتی، تبلیغات بیلبورد و تبلیغات رسانه ای را چاپ می کنند (همانطور که در کتاب ها، مجلات و روزنامه ها یافت می شود). ناشران ممکن است شامل تولید کننده های بسته بندی (مانند جعبه ها و پاکت نامه ها) باشند که تبلیغاتی در بسته بندی، شرکت های رنگی و شرکت های ساختمانی که نشانه هایی برای وسایل نقلیه و ساختمان ها ایجاد می کنند و چاپگرهای کوچک چاپی که سیستم عامل های تبلیغاتی مانند فلیکر ها و منوها را پخش می کنند، شامل می شود.

مصرف کنندگان مردم هستند، هرچند ممکن است مردم از تبلیغات برای اهداف خود و یا کمک به مدیریت یک کسب و کار یا سازمان تحت تاثیر قرار گیرند. بنابراین مصرف کنندگان ممکن است نمایندگان گروهی از افرادی باشند که به تبلیغات پاسخ می دهند.

مزایای تبلیغات برای تبلیغ کنندگان

چهار مزیت عمده تبلیغاتی برای تبلیغ کنندگان وجود دارد:

  1. اطلاعات جدید، جالب یا مفید را اعلام کنید
  2. پیام های سیاسی را به رای دهندگان ارتقا دهید
  3. شهروندان خدمات دولتی را اطلاع دهید
  4. از طریق گفتگو با مشتریان با مشتریان ارتباط برقرار کنید

ما از تبلیغات برای اعلام اطلاعات جالب یا مفید به افراد دیگر استفاده می کنیم. تولید کننده یک محصول، یک خرده فروش یا یک ارائه دهنده خدمات ممکن است از تبلیغات برای اطلاع رسانی به عموم مردم در مورد دسترسی محصولات و خدمات خود استفاده کند. اما تبلیغات می تواند خیلی بیشتر انجام شود، همانند ارائه اطلاعات در مورد نحوه تماس با تبلیغ کننده، جایی که تبلیغ کننده را پیدا کند، تبلیغ کننده و حتی فلسفه اصلی تبلیغ کننده.

سیاستمداران از تبلیغات استفاده می کنند تا رای دهندگان بالقوه را در مورد اهداف و اولویت های خود، زمانی که برای دیدار با آنها در تظاهرات و رویدادهای دیگر، و همچنین مسائل عمومی که آنها (سیاستمداران) احساس می کنند، مهم هستند.

دولت ها از تبلیغات استفاده می کنند تا شهروندان خود را در مورد نحوه یافتن سرویس های ویژه، زمان وقوع رویدادهای خاص، و همچنین نحوه مشارکت در دولت (از طریق انتخابات به دفتر، درخواست شغل، حضور در جلسات عمومی و غیره) بشنوند.

شرکت ها با استفاده از تبلیغات برای تعامل با مشتریان بالقوه، به آنها می گویند که داستان مداوم درباره طبیعت و نقاط قوت شرکت ها و سازمان های آنها است. تبلیغ کنندگان کسب و کار همچنین وفاداری مشتری به محصولات و خدمات خود را ایجاد می کنند.

تبلیغات می تواند بسیار ساده و حقیقی باشد و یا می تواند بسیار خلاق و حتی سرگرم کننده باشد. سبک تبلیغات ممکن است با توجه به این که چگونه صنعت محصول یا خدمات رقابتی ممکن است رقابت کند، یا این که یک سازمان دولتی تبلیغ خلاق را آغاز می کند تا اطمینان حاصل شود که عموم مردم از یک واقعیت بسیار مهم مطلع می شوند.

مزایای تبلیغات برای مصرف کنندگان

شش مزایای عمده تبلیغاتی برای مصرف کنندگان که تبلیغات را مشاهده می کنند وجود دارد:

  1. اطلاعات مربوط به محصول، خدمات و انتخاب رویداد را یاد بگیرید
  2. اطلاعات بیشتر در مورد رویدادهای آینده
  3. کشف محصولات یا خدمات جدید
  4. محصولات وابسته با فعالیت های ویژه
  5. درباره مسائل مهم اجتماعی بدانید
  6. تبلیغات را به عنوان سرگرمی مشاهده کنید

از آنجا که جامعه ما محصولات و خدمات بسیاری را تولید می کند، ما برای تبلیغ در مورد گزینه های گوناگون به ما امکان پذیر است. ما از تبلیغات به عنوان یک شاخص رونویسی از آنچه کالا و خدمات در حال حاضر در دسترس است استفاده می کنیم.

تبلیغات همچنین به ما یادآوری می کند که رویدادهای آینده. همانطور که مصرف کنندگان از طریق شهرها در روالهای روزانه خود حرکت می کنند، بارها و بارها متوجه تبلیغات خاصی می شوند. درست همانطور که آگهی ها به صورت استراتژیک قرار می گیرند تا مصرف کنندگان را برای شرکت در مراسم خاص یا خرید محصولات خاص خریداری کنند، بنابراین مصرف کنندگان به صورت انتخابی تبلیغات خاصی را برای مرجع آینده حفظ می کنند.

مصرف کنندگان همچنین از تبلیغات غیر دائمی (مانند تبلیغات در تلویزیون یا رادیو پخش شده) از چیزهای جدید یاد می گیرند و نه فقط محصولات و خدمات تبلیغاتی. تبلیغ کنندگان آموخته اند که به آیکون های جدید فرهنگی، تخصص ها و منافع خود توجه کنند تا تبلیغاتشان را جلب کنند. این عناصر جذب توجه در تبلیغات به انتشار اطلاعات در مورد منافع و فعالیت های فرهنگی جدید به مصرف کنندگان می پردازند.

به عنوان مثال، یک نوشیدنی مشروب فروشی ممکن است در یک رویداد نسبتا ناشناخته ورزشی فیلم برداری شود. مصرف کنندگان به عنوان یک محصول و یا بیشتر برای رویداد ورزشی غیر معمول به عنوان محصول برای فروش به یاد داشته باشید. تبلیغ کنندگان ممکن است مجموعه ای از تبلیغات در اطراف یک موضوع خاص را برنامه ریزی کنند تا آگاهی مصرف کنندگان از محصولات خود را به این موضوع بپردازند.

 مصرف کنندگان، در عوض، یاد می گیرند محصولات خاصی را با فعالیت های خاص مرتبط کنند. اگر چه برخی از انجمن ها (مانند نوشیدنی های غیر الکلی) ممکن است اتفاقا اتفاق بیفتد، اما دیگران ممکن است در آموزش دادن به مصرف کنندگان در مورد موارد لازم اهمیت داشته باشند. به عنوان مثال، تولید کننده کفش ممکن است اثربخشی یک کفش رقابت را از طریق تبلیغات با ورزشکاران درجه یک با استفاده از کفش خود در رقابت نشان دهد. یک تولید کننده تجهیزات ورزشی جدید می تواند به مصرف کنندگان آموزش دهد که چگونه از محصولات خود از طریق تبلیغات تبلیغاتی استفاده کنند که دارای ویژگی های خاص آموزش دیده با استفاده از تجهیزات است (به همین دلیل اسنوبورد خیلی محبوب شده است).

مصرف کنندگان ممکن است در مورد مسائل مهم اجتماعی از طریق اطلاعیه های خدمات عمومی و کمپین های تبلیغاتی تحت حمایت دولتی یاد بگیرند. برای چند دهه شرکت های توتون و تنباکو مصرف کنندگان را با پیام های تبلیغاتی در مورد اینکه چقدر سیگار کشیدن باید سرگرم کننده باشد؛ زمانی که سازمان های دولتی در نهایت به حل و فصل جامع با شرکت های دخانیات در طی میلیون ها مرگ ناگهانی محصولات خود منجر شدند، مبارزات تبلیغاتی جدید علیه پیامدهای سلامت سیگار کشیدن ظاهر شد.

مصرف کنندگان همچنین به تبلیغات سرگرمی خیره نگاه می کنند. آنها درباره محصولات و خدماتی که به فروش می رسند به همان اندازه که برای سخنگویان و داستان های غیرقابل اعتماد آگهی ها به فروش می رسند، اهمیتی نمی دهند. به عنوان مثال، تبلیغات "غار انسان" GEICO در طول سال ها به طور فزاینده ای محبوب شد، همانطور که Gecko خود را. سخنگوی بیمه پیشگام Flo میلیون ها طرفدار طرفداران را دارد.

اگر چه کسب و کار از این نوع تبلیغات برای ایجاد پاسخ های احساسی در مخاطبان مصرف کننده استفاده می کند، مصرف کنندگان عادت به دیدن تبلیغات را به عنوان سرگرمی می کنند. سرگرم کننده تر یک آگهی بیشتر به یاد ماندنی از آن خواهد شد است. برای مصرف کننده محصول و یا خدمات به فروش می رسد از دانستن است که شرکت یا سازمان است که در پشت تبلیغات مهم کمتر است.

تبلیغات همچنین مشاغل ایجاد می کند

بدیهی است که تحرک فروش کالاها و خدمات - که عملکرد اصلی تبلیغات است - برای اقتصاد مناسب است. اما کسب و کار تبلیغات خود را مشغول بسیاری از مشاغل شامل طراحی گرافیک، copywriting، مشاغل سینمایی مانند کارگردانی، بازیگری و scriptwriting (همراه با تمام موقعیت های فنی)، ساخت و نگهداری از پلت فرم های تبلیغاتی مانند بیلبوردها، تابلو اعلانات و بیشتر ؛ و غیره

سایر انواع مشاغل ایجاد شده توسط صنعت تبلیغات عبارتند از نقش های خلاقانه برای برنامه ریزی تبلیغات، هماهنگ کردن منابع مورد نیاز برای تولید و توزیع تبلیغات و حمایت از شغل برای کارکنان اداری و ثانویه.

 و سپس در روابط عمومی مشاغل وجود دارد که در آن بازیگران و سخنگویان با عموم ملاقات می کنند تا پیام را گسترش دهند و حتی شخصی که در تبلیغات محبوب تبلیغاتی تبلیغ کند. برای مثال، شرکت مک دونالد، دلقک های حرفه ای "رونالد مک دونالد" را در مراسم عمومی نمایش می دهد و در برنامه های کودکان در مدارس، کتابخانه ها، بیمارستان ها و دیگر سازمان های اجتماعی شرکت می کند.

مشاغل تبلیغاتی ویژه نیز برای شرکت در رویدادهای ورزشی، نمایشگاه ها، و جشنواره ها و کنفرانس های کسب و کار ایجاد می شود. بدون تبلیغات برای ایجاد "آگاهی از نام تجاری"، تعداد کمتری از مردم در این ظرفیت ها استخدام می شوند.

تبلیغات به هدف مهم در جامعه اهمیت می دهد

تبلیغات در جوامع ابتدایی به صورت تصادفی به فریاد زدند که تبلیغات در فعالیت اقتصادی و اجتماعی ما نقش مهمی ایفا کرده است. نقش آن همیشه در حال تغییر است اما به موفقیت رشد اقتصادی ما و همچنین ارزش های اجتماعی ما بستگی دارد.

اگر ما قبلا تبلیغاتی نداشته باشیم که به سرعت آن را برای تبلیغات بسازیم، کمک می کند که ما را به عنوان یک جامعه جهانی هموارتر کنیم، حتی با برداشتن بسیاری از موانع سیاسی و اجتماعی که مانع همزیستی مسالمت آمیز ما در دیگر نقاط زندگی می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی